The hunk is present

Ciao ciao...
Sitter da aterigen framfor datan, i vantan pa min date ;D
Yes, you heard me, I have a date ^^
Traffa han igar pa poolpartyt i Chieri, 20 bast, stenharda magmuskler, lite tontig.. I like it! ;P
Han har en egen lya, skitnara dar jag bor, och det basta.. namnet!
DIEGO! Hur nice ar inte det? Varsta Ice age vilddjuret hara...

Ar gryymt nervos dock.. men men...
Svart med komunikationen bara, han ar inte sa bra pa engelska, och jag suger pa italienska...
Namnde jag att han hette DIEGO?

Ok, han kommer kl 9 och hamtar upp mig (i hans egna bil.. nice?)
And I am ready, fixad for krig.

Ciao ladies!

P.S Josse din lok, slit dig fran stranden och din morsas tuttar for fan! Pallra dig till en data och SKRIV. Pronto.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0