SORRY LADIES !


Ber sjukt mycket om ursäkt för min sviniga frånvaro. Sistaminuten resor vettni, liksom har ingen aning om vart man hamnar och så PANg så satt jag på världens minsta hotell rum men typ 5 restauranger i stan samt 17 biluthyrningar. Ja ni hörde rätt! Inget internetcafé, inga barer och inga snyggingar !? MAAAN ..

Aja, slappat på stranden och sörjt över er har jag då gjort. Dög i några dagar men blev lite too much med tiden. Alltså inte sörjen (stavas det ens så? ) över er. Utan att se mami dubbelkolla allt dubbla gånger. (hon är bra på att dubbelkolla, tro mig!) Det var som att reprisen av ett program startade väldigt för tidigt, fattar ni? SHIt. A, och som sissel nämde så fungerar ju mina humörsvängingar lite häftigt så det var till att ta skavsårsplåstret över munnen istället. Bra där sissel !

Men jag överlevde i alla fall, trodde jag liksom... Kom hem till en viss papi med en gräsligt ful ring på The FINger vettni !?
woooh där registrerade radarn en schysst kurva. Han bettede sig också som en liten flicka med blommklänning och krog. hoppandes runt på en äng full av blommor, viftandes med handen som en kinesisk/japans kejsarinnas solfjäder. Klänningen matchar inte alls!
Konstigt nog var jag trevlig mot honom. Jag sa grattis :o Sissel, behöver nog ditt rum snart.

Det känns sjukt att komma hem såhär efter en resa och så är ingen här. Vem ska hinna se min bränna innan den förvinner? MAAAN .. Nej skoja det är inte bara det. Saknar er JÄTTe mycket <3

BTW ! Det är bekräftat, tror jag.. Det börjar nog bli seriöst mellan mami och PA (jaja jag vet, playahead. lite kul faktiskt, har fortfarande inte smält det. För dom som inte kopplade så är han en MAN.) Mamma köpte en stenplatta där det stod "some people make the world a better place just by being in it" till honom. Har sett en bild på honom, blondin ;p

Oj juste, det galnaste! (shit vad inlägget blir långt, sorry) MEn min reseguide var identisk med GEorgeO'malley ! :O
Ska försöka fixa fram bild. Det var sjukt för det gick inte att tilltala honom med hans riktiga namn, Kristoffer. Utan det var liksom "George!" eller "Georgie!" Han var lika liten byggd och frisyren och allt. Han droog till och med bögskämt !

Men nu ska jag gå och sova lite till. Hare sjukt bra ! köpte saker till er föresten så palla er hem genast och hämta dom ;D

En sak till.. Karling vet inte om denna blogg så det är bara att ösa på med detaljer sissel !"

Yiamas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0