Reporting for duty

Narvarande aterigen.
En fraga bara.. Karling, vet han om den har bloggen? Da ar fan jag kord.. borde kanske ta bort inlagget innan...
Men men, da ar ju skadan redan skedd.

Det gick bra, vi drog en film hemma hos honom :P Inte awkward alls faktiskt.. han ar latt a va med. Vi gjorde inget dumt..ni forstar vad jag menar ;P
Lite kul dock.. jag hade sagt till honom att jag var fodd 91.. inte det smartaste jag har gjort.. och han kom fan ihag det ocksa, aven fast han var packad..
Men jag sa iaf att jag bara ar 17.. blev liite spannt dar ett tag haha xD Men det visade sig att han bara ar 19 sa.. (fyller 20 iar)
Fett snygg iaf, mycket snyggare an vad jag kom ihag honom.. de sa tillochmed alla andra. De traffade honom imorse, nyvaken, skaggstub.. (han lamnade nyckeln jag glomde hos honom igar)
O juste, om det, jag ar fan grym pa att smyga, var "handledare" gubbe, visste inte ens att jag hade vart ute. Asnice.. fick iofs lite backup av Linda ett tag. men men...

Maste dra nu, vi dra ut och kaka gratis pizza.. inte helt fel ;D

Ciao ciao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0