jarrrrå

eller asså nej , karling vet inte om den . . . Om inte josse har sagt nåt men d tror jag inte . Du skulle sett hans asknäppa sms han skickade till josse från new york ,kom inte ihåg riktigt hur det va , men de va knäppt iaf .

Fan va najs att det gick bra på the big date ! hihi , finns de inga frel smaskiga detaljer ( äkta dig att glöma nyckeln ! ) . Själv har man inget riktigt span här än . men du vet ju hur sverige är . . . kanske ska ringa collin !? haha , noooooooot in a million years ! mohaha hhaa ha . mohaha .

storebrorsan ununger har iåfs ringt några gånger . . . Men men , det är bara för att jag är så jäkla ruttad på krogen så jag vet saker ;) var man ska hänga :p

jaja , imårrn blire lite party med ängsholmsledarna , äntligen lite kul ! just det , senaste nytt : Hanna Liljeblad brandansvarig på Ängsholmen 2009 , oooooyeeeeees !

peace out ! helloooooo

Kommentarer
Postat av: elin

hahaha jävla geeek hanna,"brandansvarig" då hoppas jag verkligen inte att det börjar brinna ;)

2009-06-24 @ 23:33:48
URL: http://elinochandrea.blogg.se/
Postat av: Hanna

kääääft ! seriöst , jag ska ha en brandutbildning och allt ^^ mohahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0