Italia baby

Tjo mina flickor!
Det var ett tag sen vi hordes, (haha wow-tjejen i mig vaknade till liv dèra), jag sitter hàr ensam pa varat "hostel", vi bor i en gubbes stuga typ xD
Har haft det sjukt kul, lite galet vad man ar poppis har bland italienarna...

Just nu har man val matt battre, de andra har dragit till The big apple (Turin, vi bor precis utanfor, i Poirino), det ar dock typ svarare att ta sig dit an vad det ar mellan ingaro-slussen.. men det funkar.
Iaf, de drog med taxi, och jag pallar inte betala 100 spann for att titta pa museum (som oxa kostar).
Kanner bara att jag saknar er sa sjukt mycket just nu. Ni ar typ de enda som fattar mig till 100% =)

Men men, jag lever, ar brun (grymt vader, 33+ varje dag typ)men vadret vaxlar sjukt snabbt har, tillochmed snabbare an Josses humorsvangningar..haha, och da vet ni att det ar snabbt.
(Back to the subject) Jag har haft nagra crazy nights i Turin, lite daans med snygga hariga och svettiga italienare (mums ;P).
Och aven fast jag mar skit just nu vet jag att det gar over snart, och jag kommer aterigen gora Poirino/Turin osakert!
Det ar en sak som ar sakert...

Gaah..saknar er sjukt mycket, och sorry att jag inte hort av mig, internet ar inte grejen har assa :P Men det ska det bli andring pa ^^
Alskar bloggen dock :P Awesome is the word!

Och Josse du far fan uppdatera fran det land du nu ar i! Och ha det sjukt kul nu ^^

Men men.. skriver nog snart igen.. kommer vara ensam ett bra tag till, ensam med datan ;P
Naaajs!

Ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0