De' e gott

En snabbis da..
Vad har hant?
Blir typ dissad av Daisy (kommer aldrig ihag namnet diego, sa vi kallar han Daisy).. han pluggar och har sluttentor i typ en vecka till..
Alla mina trosor ar smutsiga, sa sitter med de mest obekvama stringen jag ager... NICE ;D
Det var feta festen i Turin igar, de firade nagon hogtid, sa fyrverkerier och allt.. ratt nice. Liite mycket galna gamla italienska gubbar dock.. Men det e grymt kul, vi gick pa en gata med en massa folk pa, sa nar de fick syn pa oss borjade de hurra och allt.. alla vet vilka vi ar xD Awesome!

Idag chillar vi.. har inte sovit en hel natts somn sen i torsdags sa... det behover jag nu.
Men sen imorgon, lordag och sondag da smaller det xD
Fest hos en polare imorrn, Turin pa lordag och poolparty pa sondag..
How do you like me now? ;D
haha

Men satsa pa Ununger du ;P Han ar ju en finfin pojke xD

Men vart fan ar Josse? Jag vet inte ens vilket land hon ar i.. och vad fan haller hon pa med! :P

Aja, maste kila nu, Karin sitter och dregglar over datan har och kommer snart samla sig for attack.

See you ladies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0