äntligen utan prickar

halllåååååååå ! alla trogna läsare ( jag , sissel josse ) . . . Sissel hasn't fallen of the face of the eart , she's here ! Wooohooo ! Nämen sooft sisssel , allt låte bävernajs , önskar ja också kunde hänga i italy ! bäääääää !

men men , nu är jag själv queen of stockholm med både din och josses frånvaro ! AAAAh ! Det seriöst suger , har ingen aning om vad jag ska göra utan er , bajs . Ununger ringde mig iåfs igår :s asså robban , knäppppppt . men jag pallade inte dra ut för elin va här och jag va fett trött .

skit samma . . . träffat nån hunkig italienare än då ? och i så fall ; NEED PICTURES !

josse to the mothership ! hallå ? vad är det för dag idag . . .? just det , söndag ! du åkte igår ! jag är redan uttråkad . Kul liv man har då .

nää nu ska jag fan försöka sälja min moppe :p goodbye Keeway Matrix !

jut det , rubriken syftar på att du inte har några prickar sissel ! heeeej , peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0