Blogginlägg #42 ?

Tjo boys ! allt bra med er? Härligt. Själv är det bra med mig. Tiden rullar på och nu har halva tiden gått för sissels vistelse i italien ! Yeeds. DOck försvann hanna i lördags så det lär ju kännas som att börja om på 6 vckor igen..  maan (!)

Annars blev jag dårå en BLODGIVARE igår ! wohoo, ä'r det inte lite häftigt ? Sjukt äcklig nål iförsig som jag råkade titta på efteråt. Fick lite ryck i nacken då, måste ha sett konstigt ut. MEn jag klarade det i alla fall och svimmade inte (!?) måste iförsig äta järntabletter med sjuka biverkningar. Hjälp !

Ännu mer annars då? Alltså inte så mycket. Var iförsig i Bålsta i lördags och träffade fridas och saras gäng. Råkade självklart bli parmiddag där jag blev det 9:e hjulet. Great ! Sen drog dom schyssta skämt om att jag inte platsar där. Nice ! till min räddning kom fridas kompis (singel) efter några timmar. Då blev det roligt. Lite fotboll och norsk fylla (ni vet den med pinnen i pannan) i den mörka natten. Sjukt kul faktiskt ;p

SKa dra till stan nu, spendera lite pengar på behövande saker , alltid !
Hare bra ;D  // Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0