Dear mr president

sjukt mycket saker som händer på samma gång. Hur ska man kunna svara på allt. Vore egentligen bra att ha en kamera framför sig så att du får se reaktionerna och alla asiktsutryck (tro mig, det är många. Konstiga, fula och snygga ;p)

Men iaf dumma flickor som uppför sig som barnsliga oansvariga jävlar ! The evil eye från både mig och hanna.
Låter dock lite kul med inbrott ..

Här hemma har det inte hänt så mycket. Du missade ingenting på Annas överraskningsfest ..Eller vad tycker du hanna? Vi hälsade iförsig på din mor och dina hundar efteråt, mycket trevligt, och rånade dig på lite filmer. Ehm mer då ? farfar var över på lite fika och gissa om han och pappa är identiska !? shit dom snackar precis lika låångsamt . No offence farfar .

Känner att jag inte har intressantare saker att komma med. Uppdaterar senare ; )
Hanna , ser sjukt bra ut med designen ! ;D liksom har jag kommit fel ?
SIssel, have fun med boysen ! ;p
Hare gÖTT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0