bara lite till..


Seriöst. Är det bara jag som är sjukt nyfiken på hur sissel har det där nere? Ofta ingenting har hänt på en och en halv vecka? Sorry, inte meningen att ta din tid i underbara italien. bara det att det börjar sätta sig djupa spår här borta.

Och hanna ? vet iförsig att du inte har tillgång till en data . FAN vad allting suger i stockholm utan er,. människorna här är konstiga, dom fattar inte nånting. Dom lyssnar bara halvhjärtat och sätter ihop egna sanningar som kommer fram senare. Gissa om det är försent att rätta till dom då ?

Jag har upptäckt att jag är sveriges största klagare och det är inget jag är stolt över att vara. Vet  inte om det är tillfälligt eller om jag alltid har varit så? (tacksam för svar)

BOrde uppdatera om det här också. men vet ej hur jag ska säga. Ehm.., Jag har gått ut med anton ett par gånger nu, och han vill mer än kompisar vilket inte jag vill . jag tycker att han är sjukt härlig att umgås med men det räcker där. Bewhöver er hjälp-

hur många gånger har jag inte gått till telefonen och slagit fel nummer, som i vanliga fall hade varit rätt  <3

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0