I am green today


Riddaren i nöden, var hälsad :)  satt bredvid sofie på bussen hem då hon pratade med andrea. Hörde att riddaren var i samma rum. Höll på att falla omkull. Sjuk känsla jag kände då alltså. :O. sån enorm saknad samtidigt som jag närstan kunde föreställa mig dig sitta därpå sängen och lyssna på linkin park med dina feta snygga hörlurar ;)

Vet att du är lite upptagen men jag KRÄVER detaljer om dig och diego !" seriöst är det seriöst mellan er? :O ;D

Britney var väl helt ok. DEt bästa var när hon tog paus och bakgrundsdansarna dansade loss till ne-yo's closer !" ;) Yes, vad coolt det var. Funderar på om jag har blivit lite knasig på den senaste tiden. har börjat spendera en väldig massa pengar. Liksom hall¨å britney konsert 850:-, Självklart tänkte jag (!?)  Pengar har förlorat värde och konstigt nog så bryr jag mig inte :s

Era små pluttar vad jag saknar er. Hanna, vi behöver fixa med det grafiska ! och sissel, behöver ditt rum på lördag ;) öhr av er snart :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0