Se där, se där


Hej du din vandrande mullvad !

Sjukt skönt att höra från dig, blir dock grymt avis för varje mening jag läser . Men också mycket stolt ! Min lilla plött har skaffat pojkis (?) Jag lämnar lite plats på min axel till dig så du kan gråta lite. Du klarar dig, du är en stor flicka .. nästan 18 ;p

Shit vad jag skulle ge vad som helst för att vara du nu. bara vara borta från allt och ta hand om sig själv. Hoppas att danmark blir lite av det. Är ju inte så nära kompis med nån av dom, så det blir nog bra. Har iförsig börjat umgås lite med Anna Lindekrantz, och det gör typ Loisan (stavning?) lite arg ;p askul att se. Btw sissel, tar ditt rum på natten till söndag. Ska vara i brunn vid 4:30 och bussen passade inte riktigt ;p sen är pappa bortsa så ingen bil. Ska bli kul ! :)

Annars går det väl bra med familjen. Har iförsig inte hört något från pappa men mamma verkar glad iaf. Hon pratar mycket om hennes kompisar och PA. Har alltid saker planerade och sånt . Har föresten en bild på PA ;p vågar jag lägga ut den? jadå !

Med anton gå¨r det åt helvete och han fattar inte det !? Jag är som värsta asset och riktigt sjukt dryg mot honom (inte stolt över det) och vad gör han. smsar nästa dag "Hej! Hur mår du? Vad gör du? :)" precis som om inget hade hänt. Varför är jag arg på honom för ? Det är ju inte rätt. Det här är något jag måste öva på. Alltså kan det vara så att jag drar mig ifrån människor som kommer för nära? Nej det stämmer väl inte ? Nån sa att jag var rädd. (?)

Skitsamma, här ska det läsas om roliga saker ! Ska se nya harry potter imorn med frida och efter det ska vi ut och käka. Blir nog trevligt. Har också börjat lyssna på en schysst trio ;p Bon Jovi, Michael Jackson och Queen ! YES ;D Men glömmer ej Radical Face eller Midnight oil, haha. Har annars packat hela dan idag, väskan väger ton. Mina armar behöver det. Hur går det med din träning och "nyttighets" ätandet? stod något om pizza i ditt inlägg ;p

Nice att jni har huset för er själva ! Men jag hänger inte riktigt med, bor ni alla i samma hur som han bruno och en till grupp ? Lär ju vara ett slott då :s

Men iaf, räknar dagar tills du kommer hem. Vi måste plugga coldplaytexter ! Hanna när kommer du hem? vet att hon inte kan svara ... ;p jobbigt läge. <3 på er båda ! #"%%& vad jag saknar er :')
BIRD !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0