Ok, da forsoker vi igen

Hemma igen, vi drog och kakade pa varat favorithak, en pizzeria med min fave.
Gorgo-mela, Pizza med mozz, gorgonzola och appelskivor pa, galet gott.

Iaf.. vad har hant. Vi drog till seaside i helgen, Diano Marina bodde vi i, men vi parta i Alassio, asnice.
En natt pa hotel, tva dagar pa beachen... Mina ogon pallade dock inte saltet, sa de torkade ut fullstandigt och borjade rinna samt svullnade upp :P
Sen var ju partystallet inte det basta.. eller det var fett nice.. men som en grupp blonda svenskar i ett hav av kàta slemmiga medelalders italienare sa.. kan ju lugnt saga att man blev typ halvt valdtagen pa dansgolvet.
Filip och Anton hamnade nastan i brak med alla killar de forsokte jaga bort..
Aja, mycket skit man far sta ut med som tjej... fick dock in nagra slag pa en kille som seriost tung-valdtog mig i ansiktet xD

Annars da.. ja det hander ju grajer hela tiden. Jag hanger vid Murazzi dagarna i anda (det var dar de andra blev ranade haha) och har det kul med Diegos polare. Grymt skona personer.

Just nu ar gubben ur huset (YES!!11!!!!), Bruno alltsa, sa det ar party dagarna i anda. Sa sjuuukt vad skont det e. Plus att det andra ganget drar till Venedig nu imorgon ocksa, sa det ar vi i hela huset. SWEET.
Vi kom liksom hem igar kl 4-5 kanske? Jobbet idag var liite segt kanske.. men det e 4 sovpauser pa toan.. sa det e lugna puckar :P
Skont dock att vi far skjuts varje dag av Diego xD Han har blivit varan personliga chauffor... sa dvs ingen buss halv 9 pè morgonen, och ingen promenad 40 min per dag till bussen. SWEET.

Annars-- vi har vart ratt sega faktiskt.. hander inte sa mycket i Poirino.. plus jag har inte vart hemma mycket denna vecka, Slaggat hos degen var dag.. nice bara a traffa hans morsa forsta gangen imorse nar man var lite halvt (underdrift...) snogg med gardagens smink i randeri ansiktet och haret va ala skatbo.
Men det e nice ;D

Sa javla nice a ha Diego har.. han lagar mat, skjutsar (sa no more taxi for mig mohahah) och kirrar... SWEET. haha

Nej men... lite halvt panik over hemresan dock... men men... den dagen den sorgen. Och jag saknar er sa sjukt mycket.. och kottbullar med potatis. Eller pappas pannbiffar med potatismos.. fy fan sager jag bara. Far gashud av bara tanken xD

Kommer inte pa mycket mer nu... sa nog pratat om mig.
Hur har du det? Vad hander med Anton?? :P Hur ar det med familjen? Vad har du gjort mer an spendera pnager? :P
(skulle sta pengar dar)

Nej.. maste dra nu. Far sittsar av denna stol...

Ha det sa javla bra nu min lilla nyckelpiga.
Jag ar snart hemma och tar hand om dig igen ;D
Ciao my only and true love <3 Bird

(P.S Nej mamma.. jag tar det lugnt. Sa du kan lugna ner dig ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0