Maste bara innan...

jag skriver uppdateringar saga;

FY javla fan vad jag saknar er.
Har hamnat lite pa kant med de andra, eller snarare, jag drog in ensam till turin, ingen vill hanga med, kommer hem, har ingen nykel, far inte tag pa en javel, det sporegnar, vantar i 20 min, blir blot, javligt blot, de smsar; vi sitter pa en restaurang.
Yes vad gla man blir.
Bryter mig in i huset by force (klattrar upp pa vaggen over 2 meters staketet, och hittar bakdorren halvt oppen.
Problemet ar ju bara att jag maste ha nyckel for att komma ut ocksa..
Skitnajs, innelast (kan inte ta mig over staketet fran innesidan).

Sitter nu ensam hemma igen, de andra e vid poolen.
Gillar laget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0